» Ford Transit 2,5TDI (Hulk)

aktuální zobrazení vozidla Ford Transit 2,5 TDI JUMBO (hlavní doprovodné a servisní vozidlo)

pracovní přezdívka vozidla: Hulk

příběh vozidla:

S tímhle Fordem Transitem jsem se setkal už dávno u kluků Nešetřilových v Motorsportu v Časech, kteří taky provozují závodní Škodovku a Transity vždy měli jako spolehlivá auta na zázemí. Auto se mi vždy líbylo pro svojí vyjímečnou odolnost, malé provozní náklady, prostornost a hospodárnost. Navíc, když jsem na internetu na inzerát objevil verzi Jumbo, která je ještě větší než verze Maxi a prakticky za celou dobu, co se o tyto auta zajimám jsem viděl jen dvě taková auta, bylo celkem jasné, že tento obr musí skončit doma v garáži a stalo se. Dovezl jsem ho až z Českých Budějovic, kde jeho poslední služba byla ve firmně na barvy a laky, před tím vozil květiny. Auto bylo dovezeno na přihlášení z Rakouska. Vnitřní prostor stručně obsahuje veliké spací letiště, šest míst k sezení, ložná plocha víc než dva metry na výšku a délka skoro 4 metry, tam už se něco vleze, i malé auto. S autem je maximální spokojenost a je průběžně laděno a vylepšováno, především jako hlavní doporovodné vozidlo na závody a to v jeho již typické výrazné zelené barvě.


rok 2016 rok 2021

technické údaje:
Ford Transit 2,5 TDI JUMBO (r.v. 1999) - provozní údaje sériový vůz:

suchá hmotnost - x kg
mokrá hmotnost - x kg
maximální rychlost - x km/h
zrychlení 0-100 km/h - x s
zrychlení na 400 m - xx s
objem motoru - x ccm
vrtání/zdvih - x/x mm
výkon - xx,x kW / xxxx ot.min. (x k)
točivý moment - xx N.m/ xxxx ot.min.
kompresní poměr - x,x:x
převodovka 5+1
řízení - hřebenové s posilovačem

originální barva z (název podniku Ford - odstín RAL 9003 - bílá)

technické údaje:
Ford Transit 2,5 TDI JUMBO (r.v.1999) - prozvozní údaje aktuální vůz:

suchá hmotnost - x kg
mokrá hmotnost - x kg
maximální rychlost - xx km/h
zrychlení 0-100 km/h - xx s
zrychlení na 400 m - xx s
objem motoru - xxxx ccm
vrtání/zdvih - xx/xx mm
výkon - xx,x kW / xxxx ot.min. (xx k)
točivý moment - xx N.m/ xxxx ot.min.
kompresní poměr - x,x:x
převodovka 5+1
řízení - hřebenové s posilovačem

originální barva odstín RAL 6018 - zelenožlutá

všechny úpravy na vozidle:

vzácná nejdelší a nejvyšší verze karoserie JUMBO (modelová řada 1996-1999)
originálně zapojené dvě autobaterie, tehdejší tovární příprava pro ruský trh
tažné zařízení
rošířená audiosoustava
černé stropní čalounění
černá protislunenční stínítka
stavitelné zesílené osvětlení vnitřku kabiny
zesílené vzpěry laminátové střechy
zesílá podlaha 2,5mm s přidanými profily v celé délce vozidla
pomocný vyztužovací rám karoserie
zesílená roštová podlaha tloušťky 2,5mm

ostatní záznamy: cca 440 hodin

všechna dostupná videa: YouTube

ODA4ZDR