» Š125L (Závodní Škodovka)

pracovní přezdívka vozidla: "ZÁVODNÍ ŠKODOVKA"

aktuální zobrazení vozidla Škoda 125 L (závodní vozidlo)


rok 2016 rok 2017 rok 2017 rok 2017

pracovní přezdívka vozidla: "Závodní Škodovka"

příběh vozidla:

Tahle Škodovka si ke mně našla cestu těsně před koncem STK od známých z Východních Čech z Turova, kousek od vesnice Dolní Roveň, odkud pocházím. Auto jakož to, už druhé za mnou na Moravu přišlo z mého rodného kraje, dokonce i téměř z místa, kde jsem vyrůstal. Auto jsem dovezl a rozhodnutí padlo, že se přestaví na repliku vozu Škoda 120 LS na rally. Další foto a vývoj můžete sledovat i na You Tube. Auto už bude do budoucna žluté, proto i naše stránky tvoří z části tato barva. Pokud se vám tohle auto líbí, určitě mu v naší anketě dejte svůj hlas.

technické údaje:
Škoda 125 L (r.v. 1989) - provozní údaje sériový vůz:

suchá hmotnost - 855 kg
mokrá hmotnost - 890 kg
maximální rychlost - 150 km/h
zrychlení 0-100 km/h - 19 s
zrychlení na 400 m - 21 s
objem motoru - 1174 ccm
vrtání/zdvih - 72/72 mm
výkon - 36,7 kW/ 5000 ot.min. (50 k)
točivý moment - 82 N.m/ 3000 ot.min.
kompresní poměr - 8,5:1
převodovka 5+1
řízení - hřebenové

originální barva z AZNP Mladá Boleslav odstín RAL 2040 - béžová

technické údaje:
Škoda 125 LSR (r.v.1989) - prozvozní údaje aktuální závodní vůz:

suchá hmotnost - xxxkg
mokrá hmotnost - xxx kg
maximální rychlost - xxx km/h
zrychlení 0-100 km/h - xx s
zrychlení na 400 m - xx s
objem motoru - 1174 ccm
vrtání/zdvih - 72/72 mm
výkon - xx kW/ xxxx ot.min. (xx k)
točivý moment - xx N.m/ xxxx ot.min.
kompresní poměr - 9,1:1
převodovka 5+1
řízení - hřebenové

aktuální barva vozu odstín RAL 1026 - luminiscenční žlutá

všechny úpravy na vozidle:

rychloupínáky přední a zadní kapoty SPARCO
snížená hlava motoru o 1 mm
odlehčená řemenice motoru
odlehčený držák alternátoru
otevřené pouzdro vzduchového filtru
používané palivo benzin 100 okt.

provozní kapaliny:

motorový olej - bylo provedeno dne x při x km (výměna každých 5 000 km nebo 1 rok)

převodový olej - bylo provedeno dne x při x km (výměna každých 5 000 km nebo 2 roky)

chladící kapalina - bylo provedeno dne x při x km (výměna každých 50 000 km nebo 3 roky)

brzdová kapalina - bylo provedeno dne x při km (výměna každých 5 000 km nebo 2 roky)

ostatní záznamy:

kontrola a případné seštelování ventilů motoru každých celých 5 000 km

kompletní náklady vozidla

aktuální materiální cena vozidla: materiál 27 368,- + práce 50 hod (150kč/hod) = celkem 34 868,-

odjeto ostrých kilometrů na soutěžích s výsledky:

35 km (42. ročník "Ve Stopě Valašské zimy, aneb memoriál Josefa Sláčíka" 4.2.2017, v kategorii B 17. místo z 27 posádek, celkově 65. místo ze 110 posádek)

všechna dostupná videa: YouTube

rok 2016


rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016 rok 2016

rok 2017


rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017 rok 2017

rok 2019


rok 2019 rok 2019 rok 2019

rok 2020


MmVmMzRi